Referenssi DG Saimaa | Kahvila-konditoria Hygge

Kahvila-konditoria Hygge uusi kassajärjestelmänsä - helpompi tuotehallinta ja vähemmän virheitä

Nautiskelijoiden kotoisa paikka Kotkansaarella on Kahvila-konditoria Hygge.

Asiakkaan sujuva ja nopea asiointi kassalla ja siirtyminen herkkujen äärelle ystävien kanssa - tässä on apuna uusi hiljattain käyttöönotettu Casio V-R200 -kassajärjestelmä.

Täsmäytyksiin ja kuittisekamelskaan ei mene enää ylimääräistä aikaa

Yrittäjä Katja Niemi korostaa erityisesti uuden järjestelmän tuotepäivitysten helppoutta verrattuna entiseen. Lisäksi erilaisiin täsmäytyksiin ja kuittisekamelskaan ei mene enää ylimääräistä aikaa. Maksupääte kun on liitetty suoraan kassaan, niin kassakuitin ja maksupäätteen summa täsmää aina - virhelyöntien aika on ohi. Henkilökunta on myös ottanut uuden järjestelmän ennakkoluulottomasti vastaan.

Kokonaistoimitukseen kuuluu myös yritystason nettiliittymä sekä sen tarvitsemat laitteet. Tämä varmistaa nopeat katevarmennukset ja ohjelmistopäivitykset sekä tarjoaa samalla nopean nettiyhteyden yrityksen muuhunkin käyttöön.

Vaihto sujui helposti

Siirtyminen vanhasta järjestelmästä oli helppoa, samalla vanhat tiedot siirrettiin sekä päivitettiin. Käyttökoulutus oli maksuton ja matkan varrella tulleisiin lisäkysymyksiin on saatu nopeasti vastaukset.  Jos ongelmia tulee, on paikallinen tuki ollut aina helposti tavoitettavissa puhelimitse, etätukiohjelmalla tai vaikkapa pyytämällä asiantuntija paikan päälle.

Katja kommentoi kokonaisjärjestelmän kustannuksen olevan balanssissa.

Data Group Saimaa toivottaakin herkullisia hetkiä uuden kassajärjestelmän parissa!

Lue myös nämä referenssit

Referenssi DG Saimaa | Kahvila-konditoria Hygge

Kahvila-konditoria Hygge uusi kassajärjestelmänsä - helpompi tuotehallinta ja vähemmän virheitä

Lue lisää

Leistin Leipomo siirtyi sujuvasti pilvipohjaiseen kassaratkaisuun

Lue lisää
DG Saimaan referenssi Cafe Majurska

Kahvila Majurska - uusi moderni kassajärjestelmä

Lue lisää

Ota yhteyttä

Hyväksyn verkkopalvelun käyttöehdot.