PalveluPaketti - Usein kysytyt kysymykset

Mitä PalveluPaketti sisältää?

Esitetyt vaihtoehdot ovat esimerkkejä erilaisista kokoonpanoista, jotta saisit paremman käsityksen Pakettien hintatasosta ja sisällöstä. Jokainen PalveluPaketti räätälöidään aina tarpeidesi perusteella juuri tarpeisiisi sopivaksi.

Tuleeko piilokuluja?

Kiinteän kuukausimaksun lisäksi ei tule muita kuluja.

Sisältyykö nettiyhteys ja puhelinliittymä?

Myös nettiyhteys ja puhelinliittymä voidaan liittää osaksi PalveluPakettia.

Mikä paketti sopii meille parhaiten?

Voimme tehdä teille ennen hankintaa maksuttoman kartoituksen, jossa selvitetään tarpeenne ja räätälöidään sen perusteella teille paras PalveluPaketti.

Miten tietoturva-asiat on huomioitu?

Kaikkien PalveluPakettiin sisältyvien tuotteiden ja palveluiden lähtökohtana on tietoturvallisuus. Kaikkiin paketteihin sisältyvät laitehallinta, automaattiset päivitykset, tietoturvaohjelmisto ja tietoturvan valvonta suojaustarpeiden mukaisesti. Tarjoamme lisäksi myös erillistä tietoturvakartoitus-palvelua, jossa selvitetään yrityksenne tietoturvan kaikki eri osa-alueet ja kehitystoimenpiteet.

Millainen on tarkka sisältö?

Tarkka sisältö, kuten tuotteet ja palvelut, sopimusehdot, maksutapa, vasteajat yms. selviävät, kun tiedämme tarpeenne ja nykytilanteenne paremmin.

Millaiset ovat huollon vasteajat?

Huollon vasteaika on seuraava työpäivä. Vasteaikaa voidaan tarvittaessa nopeuttaa.

Entä jos on jo omia laitteita?

PalveluPaketti voidaan toteuttaa myös käyttäjien omilla laitteilla, mikäli niiden käyttö on turvallista ja ominaisuudet soveltuvat tarvittaville ohjelmistoille ja tukipalvelulle.

Onko PalveluPaketti hinta oikeasti alkaen 49 €/kk?

Kyllä. 49 €/kk maksavassa PalveluPaketissa käyttäjä käyttää omaa laitettaan.

Miten tilausprosessi etenee?

  1. Valitse alustava PalveluPaketti ja täytä sivun alalaidasta löytyvä lomake tai ota suoraan yhteyttä myyntiimme.
  2. Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä ja sopii kartoitusajan.
  3. Teemme kartoituksen pohjalta tarjouksen yrityksellesi sopivimmasta palvelukokonaisuudesta.
  4. Sopimuksen myötä saatte haluamanne palvelut ja parannatte liiketoimintanne edellytyksiä.

Miten pitkä on toimitusaika?

Toimitusaika on laitteiden saatavuudesta ja palvelun laajuudesta riippuen 1-2 viikkoa.

Millaiset ehdot palvelulla on? Kuinka palvelu irtisanotaan?

Palvelun irtisanomisaika on yksi kuukausi. Palvelu irtisanotaan kirjallisella ilmoituksella sopimuksessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Kysy lisää tai anna palautetta tästä! Kysymyksesi auttaa kehittämään palveluamme paremmaksi.

Siirry takaisin PalveluPaketti-sivulle

 

 

IT-palvelupaketti

Ota yhteyttä

Hyväksyn verkkopalvelun käyttöehdot.