Asiakastuki
DG Tukipalveluasiakas
Kiitos, että olet valinnut Data Groupin palvelut käyttöösi.
Alta löydät tärkeät tiedot mahdollisen ongelmatilanteen varalta.
Toimintaohjeet tukipalveluun
Ota ensiksi yhteys DG-ylläpitotarrassa mainittuun tukinumeroon / sähköpostiin
- Ilmoita laitteen ylläpitotarrassa mainittu laitteen nimi ja omat yhteystietosi
- Kuvaile vika mahdollisimman tarkasti
- Tukipavelu antaa sinulle jatkotoimenpideohjeet, älä poistu sivulta ennen tukitoimenpiteen aloittamista
Tukipalvelun yhteystiedot:
017-2652118
servicedesk@dgk.fi
Palveluaika maanantai - perjantai 07:00-16:00
Ylläpitoasiakkaille sopimuksen mukaan
Teamviewer
Etätuen aloittamiseksi lataa alta etätukityökalu.
