Visma Toiminnan-ohjaus (ERP)
Yhdistä liiketoimintasi ydin yhteen moderniin ERP-järjestelmään
Visman toiminnanohjausjärjestelmät ovat nykyaikaisia ratkaisuja, jotka soveltuvat sekä pk-yrityksille että eri toimialoille. Ne yhdistävät liiketoimintaprosessit, johtoportaan ja työntekijät yhdeksi saumattomaksi kokonaisuudeksi, parantaen tuottavuutta ja kilpailukykyä.
Suosituin pk-yritysten toiminnanohjausjärjestelmä
Ota yhteyttä ja löydetään yhdessä sopiva ratkaisu liiketoiminnallesi!
Kenelle palvelu on tarkoitettu?
- PK-yritykset: erityisesti tukku -ja erikoistavarakauppa sekä valmistava teollisuus
- Toimialakohtaiset tarpeet: ratkaisut voidaan räätälöidä mm. valmistavalle teollisuudelle, kauppaan ja muihin liiketoimintaympäristöihin
Mitä saat (ominaisuudet)
Visma Nova:
- Taloushallinto (automaatio, koneäly tilioteaineiston käsittelyyn)
- Materiaali -ja varastonhallinta, työ- ja tuotannonohjaus
- Projektijohtaminen projektisuunnittelusta laskutukseen asti
- Raportointi: satoja valmiita raportteja ja reaaliaikaisen näkymän tuki
- Palkka -ja henkilöstöhallinto, pankkiyhteydet, integraatiot
- Lisämoduulit kuten PDA tiedonkerääjä (reaaliaikainen tilausten käsittely)
Hyödyt yrityksellesi:
- Poista turha manuaalityö ja tuplatyö - yhdistetty systeemi säästää aikaa ja vähentää virheitä
- Reaaliaikainen data ja läpinäkyvyys tehostavat päätöksentekoa ja johtamista
- Modulaarisuus: maksat vain tarvitsemistasi toiminnoista - kasva ja laajenna tarpeen mukaan
- Parannettu kassavirran ennustettavuus ja automatisoidut prosessit
- Toimialakohtaiset ratkaisut, käyttöönoton tuki ja asiantuntijahallinta lisäävät tuottavuutta ja kilpailukykyä
Palvelupaketit/Tuotevaihtoehdot
Visma Nova
- Kaikki liiketoimintasi ydin toiminnot (taloushallinto, materiaalihallinto, HR, tuotannon -ja työnohjaus, raportointi) yhdessä järjestelmässä
- Modulaarinen: maksat vain käyttämistäsi osioista, ja voit laajentaa tarpeen mukaan
- Saatavilla sekä pilvessä että omassa ympäristössä
Mahdolliset lisäpalvelut
- Integraatiot muihin järjestelmiin (Visman omiin ja ulkopuolisiin)
- Käyttöönotto ja konsultointi, sekä koulutus ja asiakastuki
- Rajapinnat ja tiedokeruulisäosat kuten PDA kerääjä
Usein kysyttyä
- Kenelle Visma Nova sopii? - PK-yrityksille, erityisesti tukku- ja vähittäiskaupalle sekä valmistavalle teollisuudelle.
- Voinko valita vain jotain moduuleja? - Kyllä, järjestelmä on modulaarinen, joten maksat vain käyttämistäsi toiminnoista ja voit laajentaa myöhemmin.
- Onko ERP pilvessä vai paikallisesti? - Visma Nova voidaan ottaa käyttöön pilvipalveluna tai omalle palvelimelle asennettuna.
- Miten ERP-järjestelmän käyttöönotto etenee? - Visma L7 tarjoaa kattavaa käyttöönoton suunnittelua, konsultointia, koulutusta ja tukea.
- Voinko integroida ERP:n muihin työkaluihin? - Kyllä, järjestelmä tukee integraatioita Visman omiin ja muiden toimittajien järjestelmiin.
- Onko olemassa mobi-iltaisia lisäosia varastoon/myymälään? - Kyllä, PDA kerääjä mahdollistaa mobiilin tiedonkeruun ja reaaliaikaisen käytön.
Yksinkertaista johtamista
Voit keskittyä kannattavimpiin asiakkaisiin, tuotteisiin ja palveluihin.
Automatisoi taloushallinto
Poista turhat rutiinit ja paranna kassavirran ennustettavuutta.
Ohjaa liiketoimintaa digiprosesseina
Kaikki käyttäjät ja prosessit yhteisessä järjestelmässä vähentää tuplatyötä.
Käytön joustavuus pilvipalvelussa
Nykyaikaiset työkalut auttavat ja sitouttavat työntekijöitä.
Nova PDA tiedonkerääjä
PDA tiedonkerääjä on Alho IT:n oma lisäosa Visma Novaan. Asiakas-, tilaus- ja tuotetiedot luetaan suoraan ERP-järjestelmästä. Reaaliaikaiseen tiedonsiirtoon käytetään Novassa Webservice rajapintaa. PDA tiedonkerääjällä hoidat uudet tilaukset kätevästi suoraan myymälässä tai varastossa. Laitevaihtoehtoja tiedonkerääjäksi on kaksi, joissa merkittävimpänä erona on fyysinen näppäimistö tai pelkkä kosketusnäyttö. Yhteydet laitteissa toimivat WLAN tai 4G yhteyksillä.