IT-ratkaisut referenssit

Kuinka IT-ratkaisut kehittävät yrityksesi liiketoimintaa?

Panostukset toimivaan teknologiaan voivat olla yrityksen tulevaisuuden kannalta ratkaisevia.

Yhä useampi Suomalainen yritys onkin ymmärtänyt kehityksen merkityksen ja hyödyntää teknologian tuomia mahdollisuuksia monipuolisesti.

Uusiin ratkaisuihin ei kuitenkaan kannata sukeltaa suin päin. Joskus perinteisempi jo käytössä oleva teknologia toimii paremmin ja toiminta pysyy paremmin kasassa, kun muutoksia tehdään sopivissa annoksissa. Tässä astuukin mukaan asiantuntemus: Mitkä uudistukset vievät kokonaisuutta eteenpäin ja kuinka ne kannattaisi toteuttaa? Keskustelu yrityksen tavoitteista ja nykytilanteesta, sekä laaja kokemus erilaisista IT-projekteista auttavat löytämään yrityksen toimintaan sopivat seuraavat askeleet.

Seuraavassa käsitellään muutamia esimerkkejä, kuinka asiakkaamme ovat siirtyneet kohti toimivampaa arkea teknologian avulla.

Työplus: Etäneuvottelu säästää aikaa ja luo laadukkaita kohtaamisia

Tarjoamme työterveyspalveluita kattavasti Keski-Pohjanmaan alueella ja hyödynnämme ahkerasti videoneuvotteluja oman sisäisen työn laadun parantamiseen ja ajan säästämiseen.  

Työplus - Videoneuvottelu

Toimipisteidemme välillä on etäisyyttä ja emme halua käyttää henkilökuntamme työaikaa tien päällä. Videoneuvottelun avulla tehostamme työajan käyttöä. Kun puhumme kasvotusten, kommunikaation laatu paranee ja saamme paremman yhteyden keskustelukumppaniin muutenkin kuin tekniikan puolesta.

Videoneuvottelulla haetaan myös kustannussäästöjä. Palaverin takia ei ole välttämättä pakko lähteä Helsinkiin. Sen myötä tässä huomioidaan myös hiilijalanjälki.

Ennen kaikkea kyse on ajan säästöstä. Yleensä työmatka palaveriin tehdään aamulla tai illalla työajan ulkopuolella. Nyt sen ajan voi käyttää oikeasti vapaa-aikaansa. Tänä päivänä ihmisten arvostus omaa aikaa kohtaa on kasvanut merkittävästi. Ja nykyaikaisessa tietotyössä myös ihmisten välinen kommunikaatio on lisääntynyt valtavasti. Kun yhteydenpito on helppoa ja vaivatonta, on havaittu, että palaverit pysyvät lyhempinä ja laadukkaampina.

Lue lisää tästä: https://www.datagroup.fi/referenssit/tyoplus-videoneuvottelu-saastaa-tyoaikaa-ja-parantaa-etakokousten-laatua

Lääkärikeskus Fenix: Terveyspalveluissa tietoturvan merkitys on suuri

DG Porvoo - Lääkärikeskus Fenix

Digipalvelut ovat tärkeä osa meidän ja yhteiskunnan tulevaisuutta. Yrityksemme alkutaipaleella strategiamme painottuu työviihtyvyyteen ja asiakasprosessien kehittämiseen. Tällä hetkellä meillä on noin 600 asiakaskäyntiä per viikko, joten on erittäin tärkeää, että tietojärjestelmät toimivat hyvin. Terveyspalvelualalla tietoturvan merkitys on suuri, ja sen kehittämisessä Data Group on onnistunut erittäin hyvin.

Lue lisää tästä: https://www.datagroup.fi/referenssit/laakarikeskus-fenix-terveyspalvelualalla-tietoturvan-merkitys-suuri

Koivikon Kartano: Luomumaitoa täysin nykyaikaisella teknologialla

Maitotilan langaton verkko

Yli miljoonan litran vuosittainen maidontuotanto ja 120 lypsylehmän hoito onnistuvat, kun tuotannonseurantajärjestelmästä löytyvät muun muassa eläimiin liittyvät tiedot, viljelysuunnitelmat ja tuotosseurannat. Jos yrittäjä ei ole paikalla, hän seuraa tilannetta kännykän kautta etänä.

Lähiverkon toimivuus korostuu vielä enemmän tulevaisuudessa, sillä tuotannonseuranta tehdään navetassa kännykällä lehmän vieressä. Meilläkin uudessa ratkaisussa on jo varauduttu käyttökohteiden laajentamiseen. Seuraavaksi mekin haluamme viedä langattoman verkon navetan sisätiloihin.

Lue lisää tästä: https://www.datagroup.fi/referenssit/koivikon-kartano-langaton-verkko-pienemmalla-hintalapulla

Tykkimäki: Verkkokauppa ja muu myynti on sijoitettu kätevästi samalle kassajärjestelmäalustalle

Tykkimäki

Tykkimäen sesonki kestää muutaman kuukauden, joten kassajärjestelmän toimivuus elintärkeää. Kun portilla on kesäaamuna jonoa, pitää kassajärjestelmän toimia varmasti.

On myös tärkeää, että järjestelmä tarjoaa kaikki tarvittavat ominaisuudet samassa paketissa. Tuotepäivitykset voidaan tehdä yhteen paikkaan ja tiedot tallentuvat sekä maksupisteille että verkkokauppaan. Verkkokauppa ei ole irrallinen monimutkainen palvelu, vaan se on kassajärjestelmässä ikään kuin yksi myyntipiste. Tämä mahdollistaa, että myyntitiedot saadaan reaaliaikaisena molemmista järjestelmistä.

Lue lisää tästä: https://www.datagroup.fi/referenssit/tykkimaen-huvipuisto-kassajarjestelma-kayttoon-kesken-kiireisen-sesongin

Lue lisää asiakkaidemme tarinoita tästä.

 

 

Lue myös nämä

Windows 11 ilmestyy

Uusi Windows 11 on julkaistu!

Lue lisää
Lenovo-kannettava

Laitteet palveluna on ympäristöystävällinen ja usein myös edullisempi vaihtoehto

Lue lisää

Kannattaako yritykselle hankkia oma palvelin vai pilvipalvelu?

Lue lisää
Puhelin tietoturva huijaus

Näin tunnistat huijausyritykset ja suojaudut niiltä

Lue lisää

Ota yhteyttä

Hyväksyn verkkopalvelun käyttöehdot.