Asiakastyytyväisyyskysely NPS-banneri
30.04.2021 |  Data Group

Kiitos arvostuksestanne! Asiakastyytyväisyyttä mittaava NPS-lukumme on 63

Asiakastyytyväisyystutkimuksen toteutti maaliskuun 2021 aikana Feelback Oy. Verkkokyselynä toteutettua tutkimusta täydennettiin lisäksi asiakkaiden haastatteluilla.

Eri puolilta maata tehdystä tutkimuksesta saimme arvokasta tietoa siitä, miten asiakkaamme haluavat ostaa IT-palveluita. Tulokset kertoivat myös, että asiakkaamme ovat tällä hetkellä erittäin tyytyväisiä palveluumme!

NPS-luku mittaa suosittelijoiden määrää ja Data Groupin tulokseksi saimme asiakkailtamme 63 pistettä. IT-alan yrityksillä NPS-luvun keskiarvo on 33 pistettä ja yli 50:tä pistettä voidaan pitää erinomaisena. 

Asiakastyytyväisyyskysely 2021 - NPS

Asteikolla 1-4, asiakkaiden mielestä suurimpia vahvuuksiamme olivat:

Asiakastyytyväisyyskysely 2021 - parhaat

Eniten parannettavaa jäi markkinointiin ja viestintään, tosin sekin sijoittuu asteikolla 1-4 hyväksi. Näihin asioiden aiomme jatkossa panostaa enemmän!

Asiakastyytyväisyyskysely 2021 - kehitettävät

Haluatko kertoa meille mielipiteesi?

Haluamme kehittää toimintaamme jatkuvasti paremmaksi ja siinä asiakkaidemme antama palaute on tärkeässä roolissa. Jos et päässyt osallistumaan tämän kertaiseen kyselyyn, voit osallistua jatkuvaan kyselyymme tästä

Kiitos!

 

 

 

Lue myös nämä

DG Tietojen palautus

Voivatko tiedot kadota SSD-levyltä? - Toimintaohjeet tietojenmenetyksiin

Lue lisää
Asiakastyytyväisyyskysely NPS-banneri

Kiitos arvostuksestanne! Asiakastyytyväisyyttä mittaava NPS-lukumme on 63

Lue lisää
Brother - Ympäristöystävällinen tulostus

10 vinkkiä ympäristöystävällisempään tulostamiseen

Lue lisää
Verkkoratkaisut

Käyttäjät arvostavat tehokkaasti toimivaa ja turvallista verkkoa

Lue lisää

Ota yhteyttä

Hyväksyn verkkopalvelun käyttöehdot.