aames-nps-2021

Kiitos arvostuksestanne! Aameksen asiakastyytyväisyyttä mittaava NPS-luku on 72

Asiakastyytyväisyystutkimuksen toteutti maaliskuun 2021 aikana Feelback Oy. Verkkokyselynä toteutettua tutkimusta täydennettiin lisäksi asiakkaiden haastatteluilla.

Eri puolilta maata tehdystä tutkimuksesta saimme arvokasta tietoa siitä, miten asiakkaamme haluavat ostaa IT-palveluita. Tulokset kertoivat myös, että asiakkaamme ovat tällä hetkellä erittäin tyytyväisiä palveluumme!

NPS-luku mittaa suosittelijoiden määrää ja Data Group Aameksen tulokseksi saimme asiakkailtamme 72 pistettä. IT-alan yritykset NPS-luvun keskiarvo on 33 pistettä ja yli 50:tä pistettä voidaan pitää erinomaisena.

 

 "Kuinka todennäköisesti suosittelisitte yritystä tuttavillenne/kollegoille? NPS 0-10"

aames-nps-suosittelut

Haluatko kertoa meille mielipiteesi?

Haluamme kehittää toimintaamme jatkuvasti paremmaksi ja siinä asiakkaidemme antama palaute on tärkeässä roolissa. Jos et päässyt osallistumaan tämän kertaiseen kyselyyn, voit osallistua jatkuvaan kyselyymme tästä

Kiitos!

Lue myös nämä

Blogi: Työajanseuranta yksinkertaiseksi ja helpoksi

Lue lisää
artikkelikuva-aames

Päivitä osaamistasi Visma maksuttomissa etäkoulutuksissa

Lue lisää
uutiskirje-aames

Uusi asiakaslehtemme 1/2021 on ilmestynyt!

Lue lisää
Kuinka korvata oma palvelin pilvipalveluilla

Kuinka korvata oma palvelin pilvipalveluilla? -webinaari 3.6.2021 klo 9.00

Lue lisää

Ota yhteyttä

Hyväksyn verkkopalvelun käyttöehdot.